Известие

Collapse
No announcement yet.

AR 159 фабричен ксенон отзиви?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Факт е, че почти невидимото с просто око запрашаване води до драстична деградация в работата на фаровете. Особено ксеноновите.
    Това го потвърждавам с 2 ръце. Не вярвах, че ще има такава разлика.

    Comment


    • #17
      Вече и аз имам нормални фарове, благодарение на Vovata.
      На шофъорския фар рефлекоторът беше в ужасно състояние. Как да свети с такъв рефлектор и замърсена лупа. Сменихме го с друг.



      И резултата:

      с изгорелия рефлектор и зацапана лупа:


      с друг рефлектор и почистена лупа


      На десния стана само с почистване на рефлектора и лупата и разликата отново се забелязва.

      преди почистването:


      след почистването:
      Attached Files
      Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
      ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
      ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

      Comment


      • #18
        При биксенона има ли някаква разлика в упражнението?
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
          При биксенона има ли някаква разлика в упражнението?
          Доколкото разбрах би трябвало даже по-лесно да се свали.
          Ето и на тъмно резултатът. Не вярвах, че ще има такава разлика. Направо прогледнах
          Attached Files
          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

          Comment


          • #20
            Малко трябва да внимаваш с буксата на електромагнита, че една такава мрънгава малка черна. Инак упражнението е същото, вадиш фара, вадиш лупата, разглобяваш я, чистиш, сглобяваш и газ.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Ок. Благодаря ви
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                По темата, възможно ли е от слаб акумулатор, да не запалва десния ксенон? Фабричен, левия пали, размених крушките, проблема с десния остава, на голямата букса идва 11,88V, довечера ще видя дали поне присветва в началото, че нямах помощник снощи. Акумулатора по принцип мисля, че е пътник...
                Динамото зарежда, но съм само градско, включени подгрев седалки, чистачки, калорифер

                Comment


                • #23
                  Що не си видиш елвръзките и клеми и дали има добър контакт до крушката .

                  Ако се съмняваш в акумулатора, пробвай с нов.

                  11.88 волта на крушка при работещ двигател ли?
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • #24
                    11,88 V при работещ мотор ли мериш? Ако да, това не е нормално и вероятно имаш някъде калпава връзка до баласта.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      При биксенона има ли някаква разлика в упражнението?
                      както ти каза колегата, разликата е само в малката букса на електромагнита. Аз съм с биксенон, но няма проблем издърпваш я леко на горе, тя няма зъбче или подобно, само се мушка. Най добре с клещи с остри върхове. После просто махаш на страна елетромагнита и си ти с чистенето. Успех

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                        Що не си видиш елвръзките и клеми и дали има добър контакт до крушката .

                        Ако се съмняваш в акумулатора, пробвай с нов.

                        11.88 волта на крушка при работещ двигател ли?
                        Неработещ двигател, на голямата кръгла букса дето влиза във фара. На буксата на крушката не можах да измеря нищо, 3 пина са... Сега ще пробвам, да набия един пробник и там, но не е от крушката и до баласта ще стигна, но времето не позволява, затова питах може ли да е от акумулатора

                        Comment


                        • #27
                          На буксата на крушката, по-добре, не се опитвай да мериш, че там ходи бая високо напрежение в момент на палене.

                          Премери напрежението на входа на баласта при работещ мотор. За левия фар - кръглата букса - пин 1 (зелен проводник с черна ивица) ; за десния - кръглата букса пин 1 (зелен проводник с бяла ивица).

                          Трябва да мериш под товар - т. е. без да изключваш буксата.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:40.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            На буксата на крушката, по-добре, не се опитвай да мериш, че там ходи бая високо напрежение в момент на палене.

                            Премери напрежението на входа на баласта при работещ мотор. За левия фар - кръглата букса - пин 1 (зелен проводник с черна ивица) ; за десния - кръглата букса пин 1 (зелен проводник с бяла ивица).

                            Трябва да мериш под товар - т. е. без да изключваш буксата.
                            МАй на баласт отиват нещата, пробвах с друг акумулатор, не свети... на кръглата буксса 14пинова ли се води, идват 12,56v работеща на място...
                            Какъв кабел трябва да се върже човек с MES към ксенона? Имам elm bluetooth и kkl с ключе
                            Явно няма да мине без да сваля фара (искаше ми се, че канала ми е на 10км от града), ами поне ако съм сигурен, че е баласта да го купя, че като разглобя, направо да го монтирам, не знам ще намеря ли баласт в РУсе сега по празниците

                            Comment


                            • #29
                              12,56 е малко ниско за работещ мотор. Измери и напрежението на плюсовата клема на акумулатора за съпоставка.

                              За диагностика на фаровете би трябвало да можеш да се закачиш с kkl кабела (k - линията на пин 12 от диагностичния конектор).
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:22.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                12,56 е малко ниско за работещ мотор. Измери и напрежението на плюсовата клема на акумулатора за съпоставка.
                                СЪщото е, акумулатора си е пътник знам го, но подадох ток от друга кола и пак не светна.
                                Има ли начин преди да смъкна броня, фар да разбера дали е баласта?

                                Кабела ми има ключе, слагам го на пин 12, доста се мъчи да се върже и накрая писва, че не може, ама може и аз да бях изнервен снощи, утре пак ще пробвам, преди да чупя
                                Last edited by Travel_Mate; d.m.y г., 19:34.

                                Comment

                                Working...
                                X