Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
AR 159 фабричен ксенон отзиви?
Collapse
X
-
Вече и аз имам нормални фарове, благодарение на Vovata.
На шофъорския фар рефлекоторът беше в ужасно състояние. Как да свети с такъв рефлектор и замърсена лупа. Сменихме го с друг.
И резултата:
с изгорелия рефлектор и зацапана лупа:
с друг рефлектор и почистена лупа
На десния стана само с почистване на рефлектора и лупата и разликата отново се забелязва.
преди почистването:
след почистването:
Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеПри биксенона има ли някаква разлика в упражнението?
Ето и на тъмно резултатът. Не вярвах, че ще има такава разлика. Направо прогледнахAlfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97
Comment
-
Малко трябва да внимаваш с буксата на електромагнита, че една такава мрънгава малка черна. Инак упражнението е същото, вадиш фара, вадиш лупата, разглобяваш я, чистиш, сглобяваш и газ.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
По темата, възможно ли е от слаб акумулатор, да не запалва десния ксенон? Фабричен, левия пали, размених крушките, проблема с десния остава, на голямата букса идва 11,88V, довечера ще видя дали поне присветва в началото, че нямах помощник снощи. Акумулатора по принцип мисля, че е пътник...
Динамото зарежда, но съм само градско, включени подгрев седалки, чистачки, калорифер
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеПри биксенона има ли някаква разлика в упражнението?
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеЩо не си видиш елвръзките и клеми и дали има добър контакт до крушката .
Ако се съмняваш в акумулатора, пробвай с нов.
11.88 волта на крушка при работещ двигател ли?
Comment
-
На буксата на крушката, по-добре, не се опитвай да мериш, че там ходи бая високо напрежение в момент на палене.
Премери напрежението на входа на баласта при работещ мотор. За левия фар - кръглата букса - пин 1 (зелен проводник с черна ивица) ; за десния - кръглата букса пин 1 (зелен проводник с бяла ивица).
Трябва да мериш под товар - т. е. без да изключваш буксата.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:40.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНа буксата на крушката, по-добре, не се опитвай да мериш, че там ходи бая високо напрежение в момент на палене.
Премери напрежението на входа на баласта при работещ мотор. За левия фар - кръглата букса - пин 1 (зелен проводник с черна ивица) ; за десния - кръглата букса пин 1 (зелен проводник с бяла ивица).
Трябва да мериш под товар - т. е. без да изключваш буксата.
Какъв кабел трябва да се върже човек с MES към ксенона? Имам elm bluetooth и kkl с ключе
Явно няма да мине без да сваля фара (искаше ми се, че канала ми е на 10км от града), ами поне ако съм сигурен, че е баласта да го купя, че като разглобя, направо да го монтирам, не знам ще намеря ли баласт в РУсе сега по празниците
Comment
-
12,56 е малко ниско за работещ мотор. Измери и напрежението на плюсовата клема на акумулатора за съпоставка.
За диагностика на фаровете би трябвало да можеш да се закачиш с kkl кабела (k - линията на пин 12 от диагностичния конектор).Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:22.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение12,56 е малко ниско за работещ мотор. Измери и напрежението на плюсовата клема на акумулатора за съпоставка.
Има ли начин преди да смъкна броня, фар да разбера дали е баласта?
Кабела ми има ключе, слагам го на пин 12, доста се мъчи да се върже и накрая писва, че не може, ама може и аз да бях изнервен снощи, утре пак ще пробвам, преди да чупяLast edited by Travel_Mate; d.m.y г., 19:34.
Comment
Comment